Přihlašte se ke svému účtu
icon-close
Jak to funguje?
Jak to funguje?

Od teď je pořízení auta opravdu hračka

Jak to funguje? Stačí pár kliknutí a jedete!
Vyberte auto

Vyberete si auto, zvolíte nám poptávku nájezd kilometrů, čas na který si ho pořizujete a úroveň služeb.

Pošlete poptávku

Vyplňte jednoduchý formulář a pošlete nám poptávku. Netrvá to déle než natankovat.

Nahrajte dokumenty

Nahrajte potřebné dokumenty ke schválení. Jen to nejnutnější. Žádné házení klacků pod nohy.

Převezměte Váš vůz

Převezmete si auto a užíváte si Vaší zaslouženou parádní jízdu.

Po uplynutí doby pronájmu můžete přesednout do nového vozu

Nejčastější dotazy

1. Jak probíhá výběr vozu?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

V Nabídce vozů můžete pomocí filtru vybírat z předem nadefinovaných nabídek, nebo se na nás obrátit s individuální poptávkou. V momentě, kdy si vyberete konkrétní vůz, přejděte do jeho detailu, vyberte variantu operativního leasingu (základní nebo plnou), zvolte dobu pronájmu, roční nájezd kilometrů a v případě možnosti výběru i barvu. Poté už jen stačí vyplnit jednoduchý poptávkový formulář. Do 24 hodin se Vám ozveme a společně vyřešíme veškeré detaily.

2. Když odešlu poptávku z webu, je to pro mě závazná?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Není.

3. Co mohu udělat pro nejrychlejší vyřízení poptávky?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Pro urychlení celého procesu nám zašlete vyplněné dokumenty, potřebné k vyřízení Vaší žádosti o vůz.  Dokumenty najdete přiložené k poptávkovému formuláři.

4. Jak dlouho trvá proces od objednání po převzetí vozu v případě, že si objednávám skladové vozidlo?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

V tomto případě by doba dodání neměla překročit 14 dní, ve kterých je zahrnuto i přihlášení vozidla na inspektorátu a příprava vozu pro předání. Jednoduše řečeno – ve Vašem vysněném autě můžete jezdit již za 2 týdny.

5. Jak dlouho trvá proces od objednání po převzetí vozu v případě, že si objednávám vůz, který se pro mě bude vyrábět?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

V tomto případě je doba dodání vozu individuální a odvíjí se od doby výroby konkrétního modelu. O aktuálních dodacích termínech a čekacích dobách od nás budete samozřejmě informováni. Konkrétní informace (zadání vozu do výroby, předpokládaný termín výroby, samotné vyrobení vozu atd.) potom naleznete po přihlášení do Klientské sekce, kde můžete detailně sledovat průběh Vaší objednávky.

6. Kdy se platí první splátka?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Vzhledem k tomu, že spolupracujeme s velkým množstvím partnerů s rozdílnými platovými politikami, splatnost první splátky se liší v návaznosti na výběr konkrétního vozu.  Zpravidla jsou ale dvě varianty – buďto první splátku platíte při podpisu smlouvy, nebo následující měsíc po převzetí vozu spolu s poměrnou částí za měsíc minulý. Konkrétní variantu si upřesníme na počátku procesu objednávky Vašeho vozidla.

7. Kde si vůz převezmu a kde jej po skončení leasingu vrátím?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Vozidlo si převezmete přímo u autorizovaného prodejce. V případě, že se nebude jednat o velmi specifickou nabídku, můžete si zvolit Vámi preferovaného dealera. O způsobu a místě vrácení vozidla budete informováni prostřednictvím emailu a informace naleznete také v Klientské sekci.

8. Jaké služby si můžu objednat?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Standardně si můžete vybrat mezi Základní a Plnou verzí operativního leasingu. Pokud byste však měli zájem o něco, co tyto verze neobsahují, dejte nám vědět a my Vám rádi připravíme individuální nabídku.

9. Jaký je rozdíl mezi “Základní” a “Plnou” verzí operativního leasingu?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

 

  Základní Plná
Finanční splátky leasingu X X
Havarijní pojištění a povinné ručení X X
Pojištění skel   X
Silniční daň X X
Pravidelné servisní prohlídky   X
Výměna a uskladnění pneumatik   X
Náhradní vozidlo v případě poruchy   X

10. Potřebuji se svým vozem jezdit víc, než jsou Vámi nabízené nájezdy. Máte nabídku i pro mě?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Určitě ano. Stačí, když nám sdělíte, jakou mate představu a my Vám rádi připravíme nabídku, která jí bude odpovídat.

1. Kam mám jezdit na garanční servis nebo do pneuservisu?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

V každém voze je k dispozici seznam smluvních servisů a pneuservisů, do kterých můžete vozidlo odvézt.

2. Co mám dělat, když potřebuji s autem do servisu?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

V tomto případě si sjednejte termín ve zvoleném servise, který následně zajistí komunikaci s majitelem vozidla. V každém voze je k dispozici seznam smluvních servisů a pneuservisů, do kterých můžete vozidlo odvézt.

3. Kdo je zodpovědný za technickou prohlídku vozu?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Odpovědnost za to, že je vozidlo technicky způsobilé, má nájemce (tedy Vy). V případě, že je součástí služeb operativního leasingu také údržba vozu, stačí se  objednat do jakéhokoliv ze seznamu smluvních servisů a nahlásit, že potřebujete zajistit technickou prohlídku. Zbytek za Vás zajistí daný servis.

Pokud nemáte předplacenou údržbu vozu, stačí, když navštívíte Stanici technické kontroly, kde Vám prohlídku provedou.

4. Mohou řídit vůz rodinní příslušníci?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Ano

5. Kdo hradí pokuty za dopravní přestupky?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Nájemce vozidla, tedy Vy. V případě spáchání dopravního přestupku obdrží pokutu či výzvu majitel vozidla, který Policii ČR poskytne údaje o nájemci. Nájemce poté obdrží výzvu k zaplacení pokuty, kterou je povinen uhradit.

6. Kdo zajišťuje přihlášení vozidla?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Veškeré administrativní úkony spojené s přihlášením vozu řeší jeho vlastník, tj. leasingová společnost. Vozidlo tedy budete přebírat s platnými registračními značkami a veškerými dokumenty, potřebnými pro jeho provoz.

7. Kde je uložen nebo kdo má v držení velký technický průkaz?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

VTP je uložen u majitele vozu a Vy máte k dispozici jeho kopii.

8. Kdy si mám objednat nový vůz?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Ideální doba, kterou doporučujeme, je 6 měsíců před koncem Vaší stávající smlouvy. Půl roku předem od nás také obdržíte emailem upozornění na blížící se konec smlouvy a tento údaj můžete rovněž sledovat po přihlášení do Klientské sekce.

9. Vrací se spolu s vozem i pneumatiky?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Ano, vůz vracíte se vším, co jste na začátku obdrželi, tedy včetně druhé sady pneumatik. Můžete je buďto vrátit fyzicky s vozidlem, nebo doložit skladištní list.

10. Mohu vrátit vůz před ukončením smlouvy?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Můžete. Jelikož se ale jedná o předčasné ukončení, majitel vozidla s Vámi provede finanční vypořádání (definice vypořádání zde). Dále se nabízí možnost převést smlouvu na jinou osobu.

11. Mohu si auto po skončení pronájmu odkoupit ?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Ve většině případů ano. Stačí se na nás s tímto požadavkem obrátit a my Vám sdělíme, jaké jsou ve Vašem konkrétním případě možnosti. Požadavek na odkup vozidla po skončení leasingu můžete také zadat prostřednictvím Klientské sekce.

1. Jaký je postup v případě nehody?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

V případě, že dojde k pojistné události, je nutné nás o tom co nejdříve informovat. K tomu Vám poslouží speciální kategorie v Klientské sekci, ve které naleznete veškeré potřebné dokumenty a informace.

2. Jaký typ pojištění je zahrnut v nabídkách na webu?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Ve všech nabídkách, které na našem webu naleznete, je zahrnuto minimálně povinné ručení i havarijní pojištění. Škoda, která na Vašem vozidle při nehodě vznikne, se tedy bude platit podle podmínek dané smlouvy. V případě havarijního pojištění je spoluúčast zpravidla 5% a minimálně 5.000Kč. Pokud je tedy cena opravy nižší, hradíte si ji sami.

3. Mám možnost připlatit si i za jiné typy pojištění?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Samozřejmě. V případě zájmu o jakékoliv dodatečné pojištění (například pojištění skel – není-li zahrnuto, pojištění pneumatik, pojištění právní odpovědnosti atd.) uveďte, prosím, Váš požadavek do poptávkového formuláře.

1. Co je to operativní leasing?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Operativní leasing je obdoba klasického leasingu, ale s tím rozdílem, že po skončení smlouvy zůstane vozidlo majetkem leasingové společnosti.

2. Jaké má operativní leasing výhody?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Neskládáte žádnou akontaci, platíte pouze předem definované měsíční splátky.  Celkové náklady na celý provoz vozidla si tak můžete snadno spočítat. Díky tomu, že se amortizace vozu nepočítá z celkové pořizovací ceny vozidla, ale pouze z rozdílu mezi pořizovací cenou a zůstatkovou hodnotou, jsou splátky mnohem zajímavější než v případě finančního leasingu, u kterého amortizujete právě celou částku.

V návaznosti na sjednaný rozsah služeb nemusíte řešit starosti s pojištěním, opravami vozu, nákupem pneumatik či s prodejem vozidla.

3. Na jak dlouho je ideální leasingovou smlouvu sjednat?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Dle Vaší potřeby si vyberete,  na jak dlouho chcete leasing sjednat. Nejčastěji je zájem o 24 až 48 měsíců.

4. Co se stane s mým vozem po ukončení smlouvy?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Auto jednoduše vrátíte a odpadají Vám tak starosti spojené s prodejem vozu. Odpadá objíždění autosalonů a nepříjemné smlouvání o ceně Vašeho vozu.

Po vrácení vozidla tak můžete s klidem „přesednout“ opět do nového.

5. Na co si mám dát pozor?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Určitě Vám doporučujeme dobře zvážit, kolik kilometrů z vozidlem najedete. V případě, že bude na konci leasingu skutečný nájezd vyšší, budou Vám naúčtovány nadlimitní kilometry.

Druhým strašákem je nadměrné opotřebení. U vozidla se při vrácení počítá s běžným provozním opotřebením, nadměrné opotřebení vám bude doúčtováno. Co si představit pod pojmem nadměrné opotřebení naleznete zde.

6. Sčítají se mi najeté kilometry za dobu pronájmu?
Zobrazit odpověď icon-plus Skrýt odpověď icon-minus

Jistě. Pokud tedy máte kalkulovaný celkový nájezd 30 tisíc km na dva roky, tedy 15 tisíc kilometrů ročně, můžete v jednom roce najet 10 tisíc km a ve druhém 20 tisíc km. Rozhodující je celkový nájezd na konci leasingu.

Od vysněného auta Vás dělí jen pár kliknutí
Přehledně. Online. Na jednom místě.
Chci si vybrat nové auto
Nebo
Nenašli jste, co hledáte? Kontaktujte nás

Volejte! 800 245 478
Právě jsme na drátě!
Po-Pá 08:00-19:00
800 245 478
nebo